«Κλέφτες εμβολίων» και πολιτικός κυνισμός
Ο ιταλικός νεορεαλισμός γεννήθηκε μέσα στο μεταπολεμικό χάος κι ενώ η ιταλική κοινωνία ψυχορραγούσε μέσα στα απομεινάρια του πολέμου. Οι κάμερες των σκηνοθετών εισχώρησαν σε φυσικούς, φτωχικούς χώρους, φωτίζοντας την «ασημαντότητα της καθημερινότητας». Έτσι, απλά γεγονότα, όπως η προσπάθεια ενός οικογενειάρχη να ξαναβρεί ένα ποδήλατο, το κλεμμένο εργαλείο για τη δουλειά του, απέκτησαν μέσω του νεορεαλισμού, οικουμενικό […]