Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) σε δείγμα 1.000 καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 5-10 Απριλίου 2022. Συγκεκριμένα, ποσοστό 79% του κοινού δηλώνει ότι κυνηγάει περισσότερο προσφορές και εκπτώσεις. Εξάλλου, η μέση εξοικονόμηση των καταναλωτών από τις προσφορές και τις εκπτώσεις στο σούπερ […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in