Δεν έχω ξαναδεί τέτοια αλαζονική και πρωτίστως επικοινωνιακή «συγνώμη». Μια «συγνώμη» υποκριτική και καθ’ υπαγόρευσιν των επικοινωνιολόγων του που βλέπουν να «καίγεται» το προφίλ του. Δεν υπάρχει «συγνώμη» όταν εσύ ο ίδιος την επόμενη στιγμή διατρανώνεις και αυτοθαυμάζεσαι ότι όλα τα διαχειρίστηκες «άριστα». Συγνώμη που είμαι τόσο καλός, τέλειος και αποτελεσματικός δεν υπάρχει. Συγνώμη χωρίς […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in