24ores

Ο σταδιακός θάνατος του εμποράκου

«Μειωμένη Επισκεψιμότητα και Καχεκτικές Πωλήσεις» κατέγραψε στα εμπορικά καταστήματα η καθιερωμένη περιοδική έρευνα του ΙΝ.ΕΜ.Υ – ΕΣΕΕ για τις θερινές εκπτώσεις του 2020. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ από τα αποτελέσματα της έρευνας συνάγεται το συμπέρασμα ότι, οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων σημείωσαν μεγάλη πτώση, με τις επιδόσεις […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in