Με 6,4 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη από το 2005 μέχρι σήμερα και με 3,9% μερίδιο αγοράς, η «μαμά» Renault έχει κάθε λόγο να δηλώνει ότι η Dacia αποτελεί ένα “success story” – μια ιδιαίτερη ιστορία επιτυχίας στα χρονικά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Έχοντας ξεκινήσει το 2005, με ένα και μοναδικό μοντέλο για να φτάσει σήμερα σε μία […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in