Αξιολόγηση και υποστήριξη στο σχολείο – Έννοιες συγκλίνουσες ή αντίρροπες;
Διακηρυγμένη επιδίωξη των εκπαιδευτικών πολιτικών σε παγκόσμια κλίμακα είναι η βελτίωση του σχολείου, με στόχο την επίτευξη καλύτερων εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων, τη βέλτιστη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών αλλά και τη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενεργών πολιτών. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων όλες οι σύγχρονες εκπαιδευτικές πολιτικές διακηρύσσουν σε επίπεδο γενικών αρχών τη διασφάλιση […]