Η επιτυχία του  «Για να μην τα χρωστάω» προκάλεσε πλήθος χειροκροτημάτων στα  social, έγινε πολιτικό θέμα, εξαγρίωσε τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ που ξόδεψαν εργατοώρες για να το αποδομήσουν και συγκέντρωσε πάνω από 1.4 εκ. κλικ ήδη. Στις τάσεις του You Tube περιέργως δεν έχει εμφανιστεί, το tvxs.gr ωστόσο απηύθυνε το ερώτημα στην  εταιρεία αλλά απάντηση δεν πήρε.  Ο Μιθριδάτης, σε 7 […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in