24ores

Εταιρίες δημοσκοπήσεων ή κυβερνητικά παραρτήματα; Ένα διαρκές σκάνδαλο

Η πρώτη χαρακτηριστική ιδιότητα της εγχώριας δημοσκοπίας είναι ότι παράγει ένα προϊόν χωρίς κανείς να  ξέρει αν το  προϊόν της είναι αυτό που παράγει- ούτε καν αν πράγματι παράγεται. Περίπλοκο; Καθόλου.  Περισσότερες από  είκοσι εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης  δίνουν κάθε τόσο στη δημοσιότητα  αποτελέσματα πολιτικών ερευνών , με καταγραφή των διαθέσεων της κοινωνίας απέναντι σε […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in