Η πρώτη χαρακτηριστική ιδιότητα της εγχώριας δημοσκοπίας είναι ότι παράγει ένα προϊόν χωρίς κανείς να ξέρει αν το προϊόν της είναι αυτό που παράγει- ούτε καν αν πράγματι παράγεται. Περίπλοκο; Καθόλου. Περισσότερες από είκοσι εταιρείες ερευνών κοινής γνώμης δίνουν κάθε τόσο στη δημοσιότητα αποτελέσματα πολιτικών ερευνών , με καταγραφή των διαθέσεων της κοινωνίας απέναντι σε […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in