24ores

Η κουλτούρα της κλειδαρότρυπας σε ένα κατευθυνόμενο τηλεοπτικό πεδίο

Τηλεπαιχνίδια σαν το big brother έχουν διεθνώς μια και μοναδική αποστολή: Να εκτοξεύσουν την τηλεθέαση με φτηνές παραγωγές. Με τον όρο «φτηνές» να χρησιμοποιείται κατά αρχήν κυριολεκτικά, αναφερόμενος σε παραγωγές χαμηλού κόστους, σε σχέση τουλάχιστον με το αποτέλεσμα της ευρείας τηλεθέασης και άρα και της μεγάλης κερδοφορίας, λόγω διαφήμισης, που αυτά τα τηλεπαιχνίδια εξασφαλίζουν. Ο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in