Οταν ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι ίδρυσε το κόμμα του, τη «Φόρτσα Ιτάλια», έδωσε στα στελέχη του μια βασική οδηγία: έπρεπε να συμπεριφέρονται όπως οι πωλητές μιας εταιρείας. Να χαμογελούν, δείχνοντας ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Ετσι αντιμετώπισε την Ιταλία και τη συμμετοχή του στην πολιτική: σαν μια επικερδή- για χρήμα και δόξα- επιχείρηση. Η ίδια […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in