24ores

Τι μας έμαθε η efood

Είναι μια εταιρεία που ευνοήθηκε από την τελευταία κρίση. Η διανομή κατ ‘οίκον έγινε υπηρεσία κάλυψης βασικής ανάγκης τον καιρό της πανδημίας. Η e food μεγάλωσε, απέκτησε ένα τεράστιο δίκτυο και υπερκέρδη. Ωστόσο, η επιτυχία της δεν ανέκοψε την απληστία της ούτε δημιούργησε διάθεση αλληλεγγύης στους εργαζόμενους. Αντίθετα, ενίσχυσε την πλεονεξία της και την απάλλαξε […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in