24ores

Το δημοφιλέστερο “φορτηγάκι” στην Ευρώπη δεν είναι ιαπωνικό

Η Ford παρέμεινε – και τον Μάρτιο – η κυρίαρχη μάρκα σε πωλήσεις στην Ελλάδα, στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (Light Commercial Vehicles – LCV), συνεχίζοντας την επιτυχία των δύο προηγουμένων μηνών. Παράλληλα, με μερίδιο που παραμένει σταθερά πάνω από το 20% επί του συνόλου των πωλήσεων των LCV, η Ford πρωταγωνιστεί στην κατηγορία […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in