24ores

Πώς κατάφερε η Dacia να γίνει τόσο ανταγωνιστική;

Από την ίδρυσή της το 1968, την εξαγορά της από το Groupe Renault το 1999 και μέχρι τις μέρες μας, η «μικρή» μάρκα από τη Ρουμανία, μεγάλωσε, ισχυροποιήθηκε και έγινε διεθνής, εφαρμόζοντας ακόμα τη συνταγή στην οποία οφείλει την επιτυχία της, προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, στην καλύτερη τιμή. Σήμερα, η Dacia παραμένει απόλυτα συντονισμένη με […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in