24ores

Το «αίσθημα ευθύνης» του Ομίλου «Πολίτης» τελικά κοστολογήθηκε 300.000 ευρώ

Με την ανακοίνωση της λίστας Πέτσα ήρθαν στο φως διάφορες ενδιαφέρουσες πτυχές της χρηματοδότησης της καμπάνιας κατά του κοροναϊού. Μία από αυτές αφορά την υπαίθρια διαφήμιση.  Το ενδιαφέρον προκαλεί ότι, σύμφωνα με τη λίστα Πέτσα, δόθηκαν 300.000 στον Όμιλο Πολίτη για υπαίθρια διαφήμιση. Υπάρχουν όμως και δυο ακόμη πιο ενδιαφέροντα στοιχεία.  Το πρώτο είναι ότι […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in