Να αναθεωρήσει τα μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας ζητά από την κυβέρνηση η ΠΑΕ Ολυμπιακός, μετά την ανακοίνωση της απόφασης για τη διεξαγωγή των αγώνων με χωρητικότητα 10% στα γήπεδα και ανώτατο όριο τα 1.000 άτομα. Διαβάστε επίσης: Μόνο με 10% πληρότητα στα γήπεδα Η ομάδα του Πειραιά ζητά από την κυβέρνηση να πάρει πίσω τα […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in