24ores

Βαθαίνει η κρίση εμπιστοσύνης στα ελληνικά ψηφιακά ΜΜΕ: Αιτίες, λύσεις και νέες τάσεις

Όλο και λιγότερο εμπιστεύονται οι Έλληνες πολίτες τις ειδήσεις από τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του ινστιτούτου Reuters για τη Μελέτη της Δημοσιογραφίας του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, για το 2023, μόνο το 19% εμπιστεύεται «τις περισσότερες ειδήσεις, τις περισσότερες φορές». Μάλιστα, το ποσοστό αυτό μειώθηκε σε σχέση με την έκθεση του […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in