24ores

«Βρέθηκε» ο «υπεύθυνος»: Για την έξαρση της πανδημίας «φταίνε»… οι μετανάστες!

Μετά τους νέους στις πλατείες, για τη νέα αποτυχία της κυβέρνησης με την πανδημία φαίνεται πως φταίνε… οι μετανάστες. Ενόψει της νέας αποτυχίας να ελεγχθεί ο αριθμός των κρουσμάτων στην Αθήνα, που οδηγεί σε έκτακτα μέτρα και πιθανό lockdown, προκειμένου να συγκαλυφθούν οι ευθύνες της κυβέρνησης, είναι σε εξέλιξη μια συστηματική προπαγανδιστική εκστρατεία ενοχοποίησης των […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in