24ores

Διασωληνωμένος 25χρονος στο Ασκληπιείο μετά από δύο αρνητικά τεστ

Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας νοσηλεύεται με κοροναϊό από το περασμένο Σάββατο 25χρονος, χωρίς υποκείμενο νόσημα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι παρουσίασε επιδείνωση των συμπτωμάτων με υψηλό πυρετό έπειτα από δύο αρνητικά τεστ και στο τρίτο τεστ, το οποίο βγήκε θετικό, και οι γιατροί τον διασωλήνωσαν. Ο ασθενής έκανε το πρώτο τεστ στο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in