24ores

Διευθυντής ΜΕΘ «Παπανικολάου»: Κάθε μισή ώρα χάνουμε έναν άνθρωπο

Τις δραματικές στιγμές που βιώνουν οι υγειονομικοί στο ασφυκτικά γεμάτο νοσοκομείο Παπανικολάου περιέγραψε ο διευθυντής της ΜΕΘ του Νικόλαος Καπράβελος, υποστηρίζοντας πως κάθε μισή ώρα χάνεται και ένας άνθρωπος. «Οι τελευταίοι που θα πέσουμε είμαστε εμείς, γιατί είμαστε θυμωμένοι. Κάθε μισή ώρα χάνουμε έναν άνθρωπο μας, καταλαβαίνετε σε τι κατάσταση βρισκόμαστε; Έχουμε 200 κλίνες στη […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in