Σημαντικά τα ευρήματα της δημοσκόπησης της εταιρείας Palmos Analysis για λογαριασμό του tvxs σε ότι αφορά τη διαμόρφωση του εκλογικού σκηνικού, 52 μέρες πριν από τις εκλογές της 21ης Μαΐου. Η έρευνα διενεργήθηκε πανελλαδικά από τις 27 έως χθες 30 Μαρτίου και το δείγμα ήταν 1.083 ψηφοφόροι, άνδρες και γυναίκες, άνω των 17 ετών. Από […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in