24ores

Γιατροί και διευθυντές κλινικών του Παπανικολάου: «Δεν υπάρχει κενή ΜΕΘ, μας οδηγείτε σε επιλογή ασθενών»

Κραυγή από τους γιατρούς και διευθυντές κλινικών του νοσοκομείου Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη, του οποίου οι ΜΕΘ γέμισαν και πλέον αδυνατεί να δεχτεί νέους ασθενείς, καθώς η πληρότητα είναι στο 100%. Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση η κυβέρνηση με τη στάση της οδηγεί τους γιατρούς να μπουν στο τραγικό δίλλημα της επιλογής ασθενών. «Χρειαζόμαστε έτοιμες λύσεις […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in