Ο συντονιστής διευθυντής Β’ ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου, Νίκος Κπαραβέλος μιλώντας στο MEGA τοποθετήθηκε σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων στις 10 Ιανουαρίου με την διατήρηση του 50%+1. Ο κ. Καπραβέλος ανέφερε αρχικά ότι «Δεν υπάρχει κανένας γονιός που να θέλει ανοιχτά σχολεία και κλειστά νοσοκομεία. Σήμερα είχαμε 57 εισαγωγές, η σημερινή εφημερία ήταν πολύ […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in