Για διασπορά ψευδών ειδήσεων σε σχέση με την «ταχύτατη μετατροπή των φυλακών Λάρισας σε υγειονομική βόμβα» εγκαλούν την Γενική Γραμματεία Αντεγκληματικής Πολιτικής οι κρατούμενοι Βαγγέλης Σταθόπουλος και Πολύκαρπος Γεωργιάδης, σε επιστολή που δημοσιεύθηκε στο athens.indymedia.org. Η επιστολή έχει ως εξής: «ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΨΕΥΔΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in