Τρεις ακόμη ασθενείς κατέληξαν μέσα σε λίγες ώρες χάνοντας τη μάχη με τον κοροναϊό, αυξάνοντας των συνολικό αριθμό των νεκρών στους 668. Συγκεκριμένα, πρόκειται για έναν 89χρονο, ο οποίος νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο «Ιπποκράτειο», έναν 92χρονος, ο οποίος νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ αλλά και έναν 60χρονο στο «Σωτηρία». Όλοι τους έπασχαν από υποκείμενα νοσήματα.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in