Δύο νέοι θάνατοι λόγω επιπλοκών του κοροναϊού καταγράφηκαν μέσα σε λίγες ώρες στην χώρα μας, με τον συνολικό αριθμό των νεκρών από τον φονικό ιό να φτάνει πλέον τους 400. Πρόκειται για μια 85χρονη με υποκείμενα νοσήματα που κατέληξε στο “Σωτηρία” και μία 87χρονη που άφησε την τελευταία της πνοή στο ΝΙΜΤΣ.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in