Μία ακόμη γυναίκα έχασε τη ζωή της εξαιτίας των επιπλοκών του κοροναϊού, στη χώρα μας, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των θυμάτων σε 380. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πρόκειται για μία 91χρονη, η οποία έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν στο «Θριάσιο».
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in