24ores

Κοροναϊός: Τρία ακόμη θύματα μέσα σε λίγες ώρες

Τους 412 έφτασαν στην Ελλάδα οι νεκροί από κοροναϊό καθώς ακόμη τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους . Πρόκειται για έναν 68χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «251 ΓΝΑ» με υποκείμενα νοσήματα και έναν 95χρονο, ο οποίος επίσης είχε υποκείμενα νοσήματα και κατέληξε τα ξημερώματα στο νοσοκομείο «Σισμανόγλειο». Το βράδυ της Κυριακής είχε χάσει τη μάχη […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in