Δύο ακόμα θάνατοι προστέθηκαν στη λίστα με τους νεκρούς από κορ0νοϊό στη χώρα το τελευταίο 24ωρο, ανεβάζοντας τον αριθμό στους 329. Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν 73χρονο που νοσηλευόταν στο Σωτηρία, σε απλή κλίνη Covid, ο οποίος απεβίωσε το απόγευμα της Παρασκευής και ο θάνατός του ανακοινώθηκε σήμερα, και για έναν 70χρονο που νοσηλευόταν […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in