Θετικός σε κοροναϊό βρέθηκε μαθητής της πρώτης Δημοτικού, σε σχολικό σγκρότημα της Πάτρας. Σύμφωνα με το patrastimes.gr οι γονείς έκαναν τεστ στο παιδί καθώς τις τελευταίες ημέρες είχαν βρεθεί ότι νοσούν από τον κοροναϊό, άτομα του οικογενειακού του περιβάλλοντος. Το απόγευμα της Παρασκευής βγήκαν τα αποτελέσματα, που έδειξαν ότι νοσεί και το μικρό παιδί, οπότε […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in