24ores

Κρούσμα κορονοϊού στο υπουργείο Εργασίας

Κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στο υπουργείο Εργασίας, σύμφωνα με πληροφορίες που μετέδωσε η ΕΡΤ. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, πρόκειται για υπάλληλο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα και εργαζόταν στον πρώτο όροφο. Ήδη έχει ξεκινήσει απολύμανση στις εγκαταστάσεις του υπουργείου.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in