24ores

Κρούσμα μαθητή και σε σχολείο στο Κερατσίνι – Μεγαλώνει η λίστα «λουκέτων» στα σχολεία

Σε τραγέλαφο παραπέμπει η υπόθεση κρούσματος κοροναϊού σε μαθητή Γυμνασίου στο Κερατσίνι. Σύμφωνα με με τον ΑΝΤ1, ο μαθητής είχε παρουσιάσει πυρετό και υπεβλήθη σε τεστ κορονοϊού. Η οικογένεια ενημερώθηκε αρχικά πως το τεστ ήταν αρνητικό και έτσι το παιδί πήγε σχολείο και ήρθε σε επαφή με μαθητές και καθηγητές. Στην συνέχεια όμως η οικογένεια […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in