24ores

Κρυφές ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ: Ίδιο περιτύλιγμα, διαφορετικό περιεχόμενο

Χρησιμοποιώντας διάφορα τρικ, οι βιομηχανίες τροφίμων προχωρούν σε έμμεσες ανατιμήσεις στα προϊόντα, αφού οι τιμές τους παραμένουν ίδιες, αλλά το περιεχόμενο αλλάζει.  Αναλυτής γνωστής εταιρείας ερευνών αγοράς, μιλώντας στην «Καθημερινή», ανέφερε πως «οι εταιρείες επιδιώκουν αφενός να διατηρήσουν τα περιθώρια κέρδους και αφετέρου να φρενάρουν νέες ανατιμήσεις». Γι΄αυτό οι εταιρείες καταφεύγουν στο περίφημο φαινόμενο «shrinkflation» […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in