Το 2ο Λύκειο Καισαριανής είναι το πρώτο Λύκειο της χώρας κι ένα από τα πέντε σχολεία συνολικά στην Ελλάδα που έβαλαν προσωρινό λουκέτο λόγω κοροναϊού. Οι γονείς είναι ανάστατοι μετά το αλαλούμ με τον χειρισμό των κρουσμάτων, ενώ ζητούν να μη λειτουργήσει ούτε το 1ο Λύκειο που σχεδόν συστεγάζεται με το 2ο. Το 2ο Λύκειο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in