Μεγάλη διασπορά του ιού διαπιστώνεται στο προσωπικό του νοσοκομείου «Άγιος Σάββας», ενώ θετικοί εντοπίστηκαν και νοσηλευόμενοι. Το υπουργείο προσπαθεί να καθησυχάσει, ωστόσο οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου τονίζουν ότι τα πράγματα εκεί «είναι ακόμη χειρότερα» από την γενικότερη κατάσταση στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ το πρωί της Πέμπτης οκτώ γιατροί βρέθηκαν θετικοί στο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in