24ores

Μειωμένη η κατανάλωση στο δεύτερο lockdown

Λιγότερα χρήματα στο σούπερ μάρκετ, αλλά και σε παραγγελίες έτοιμου φαγητού εμφανίζονται διατεθειμένοι να δώσουν στο δεύτερο Lockdown του 2020 οι καταναλωτές στην Ελλάδα. Η κόπωση, η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος και σε κάποιες περιπτώσεις και η μεγάλη αποθεματοποίηση που έγινε την άνοιξη φαίνεται ότι είναι οι βασικές αιτίες για τις διαφοροποιήσεις που καταγράφει στην […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in