24ores

Μετά τη «Λίστα Πέτσα» η «Λίστα Κικίλια» δίνει 18,5 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για τη διαφήμιση του εμβολιασμού

Μετά τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς» της πρώτης φάσης της πανδημίας που δόθηκαν περί τα 20 εκατομμύρια ευρώ και έμειναν γνωστά ως «λίστα Πέτσα», σειρά έχει μια νέα διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ ύψους 18,5 εκατ. ευρώ ώστε να πειστεί ο κόσμος να κάνει εμβόλια για τον Covid-19. «Εγκριση σκοπιμότητας για την παροχή υπηρεσιών […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in