Μετά τις λίστες Πέτσα, για τις οποίες μάλιστα συστάθηκε Εξεταστική Επιτροπή, σειρά έχει η λίστα Πλέυρη, καθώς η κυβέρνηση προτίθεται να μοιράσει σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας 4.960.000 ευρώ, για καμπάνια «διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορονοϊού COVID-19», την ώρα που ήδη έχουν δαπανηθεί δεκάδες εκατομμύρια για καμπάνιες ενημέρωσης. […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in