Την έντονη ανησυχία του για τους κυβερνητικούς χειρισμούς της πανδημίας εκφράζει ο διευθυντής ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπανικολάου Νίκος Καπραβέλος τονίζοντας ότι «η κατάσταση δεν ελέγχεται» και προειδοποιώντας πως «εάν μας έρθει στο τέταρτο κύμα ένα πέμπτο κύμα και καθίσει επάνω, τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια. Και δεν μας ακούνε διότι λένε ότι ελέγχεται η κατάσταση». […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in