Ενώ θεωρητικά ακούγεται ως θετική και ενδεχομένως απαραίτητη διαδικασία, η αξιολόγηση στο ελληνικό σχολείο έχει μείνει μάλλον στο επίπεδο της ανάμνησης του «επιθεωρητή» που έμπαινε στην τάξη και περνούσε το δάσκαλο «από κόσκινο». Αυτό το κενό φιλοδοξεί να καλύψει τώρα η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας με το νέο νομοσχέδιο Κεραμέως, το οποίο έχει ήδη προκαλέσει […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in