24ores

Οι ανατιμήσεις στα προϊόντα και τα τρικ των εταιρειών

Ευφάνταστα τρικ σκαρφίζονται βιομηχανίες τροφίμων προκειμένου να ανατιμήσουν, με έμμεσο τρόπο, τις τιμές στα προϊόντα τους, μειώνοντας τις ποσότητες τους. Μιλώντας στην Δήμητρα Μανιφάβα και στην Καθημερινή αναλυτής γνωστής εταιρείας ερευνών αγοράς τόνισε πως «οι εταιρείες επιδιώκουν αφενός να διατηρήσουν τα περιθώρια κέρδους και αφετέρου να φρενάρουν νέες ανατιμήσεις». Γι΄αυτό οι εταιρείες καταφεύγουν στο περίφημο […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in