Να διακόψει κάθε ενημέρωση για την κατάσταση και τον αριθμό των ασθενών που νοσηλευόνται με COVID-19 αποφάσισε το Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, που αποτελεί νοσοκομείο αναφοράς για την περιοχή της Αν. Μακεδονίας και Θράκης. Αυτό ανακοινώθηκε από την ΕΡΤ Ορεστιάδας που είχε τη σχετική πρόσβαση στα στοιχεία και ενημέρωνε καθημερινά, αφού από το Μάρτιο είχαν καταργηθεί […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in