Το «φράγμα» των 2.000 νέων κρουσμάτων «έσπασε» το τελευταίο 24ωρο στην Ελλάδα, καθώς ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε τα περισσότερα από την αρχή της πανδημίας στη χώρα, συνολικά 2.056. Η Θεσσαλονίκη είναι αυτή που βρίσκεται στην πιο κρίσιμη κατάσταση με 839 κρούσματα και ακολουθεί η Αττική με 464 κρούσματα. Οι 62 από τις νέες μολύνσεις συνδέονται με […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in