24ores

Παραίτηση γιατρού από το Κέντρο Υγείας Κέρκυρας: «Κάποιοι επέλεξαν την εργασιακή εξουθένωση του προσωπικού στο ΕΣΥ»

Ο Φοίβος Κακαβίτσας, γιατρός του ΕΣΥ και συγκεκριμένα οικογενειακός γιατρός στο Κέντρο Υγείας Κέρκυρας, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιγράφει τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να εγκαταλείψει το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Βασικός παράγοντας που τον οδήγησε στην απόφαση, όπως λέει ο ίδιος, ήταν η «απαίτηση της διεύθυνσης για ακόμα περισσότερες εφημερίες», προκειμένου […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in