Σε πέντε ανήλθαν οι νεκροί από τον κοροναϊό το τελευταίο 24ωρο στην Ελλάδα, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό στους 357. Το τελευταίο θύμα είναι 52χρονος άνδρας με υποκείμενα νοσήματα, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Γεννημματάς». Νωρίτερα σήμερα, έχασαν τη μάχη μία 85χρονη, η οποία νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Νίκαιας «Άγιος Παντελεήμων»μ ένας 84χρονος στο Σωτηρία, ένας 87χρονος […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in