24ores

Πώς τα καταστήματα χρησιμοποιούν την ψυχολογία για να πείσουν τους καταναλωτές για αγορές

Σε μια περίοδο που οι τιμές στα προϊόντα –ειδικά στα τρόφιμα και τα είδη πρώτης ανάγκης- έχει εκτοξευτεί, παρατηρείται ότι οι καταναλωτές ίσως να μην αγοράζουν πάντα ότι χρειάζονται. Είτε πρόκειται για τρόφιμα, ρούχα ή gadget, οι έμποροι λιανικής χρησιμοποιούν τη δύναμη της ψυχολογίας προκειμένου να πείσουν τον καταναλωτή να βάλει το χέρι στην τσέπη […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in