Το σοβαρό ζήτημα της έκρηξης της πανδημίας και μέσα στις φυλακές, με χαρακτηριστικά παραδείγματα της Λάρισας και των Διαβατών, αναδεικνύει σε ανακοίνωσή της η Πρωβουλία Δικηγόρων Αθηνών. «Εν μέσω του δεύτερου κύματος της πανδημίας και σχεδόν ένα χρόνο από την εμφάνιση του κορωνοϊού, οι φυλακές της χώρας λειτουργούν υπό απαράδεκτες συνθήκες, τόσο σε θέματα υγιεινής, […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in