24ores

«Σαφάρι» ΑΑΔΕ στα social media – Στο «στόχαστρο» influencers και «μαύρες» πωλήσεις

Τα social media έχουν μπει για τα καλά «στο στόχαστρο» της ΑΑΔΕ προκειμένου να εντοπιστούν υποθέσεις εκτεταμένης φοροδιαφυγής. Ειδικότερα, στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η επιχειρηματική δραστηριότητα των influencers σε Facebook, Instagram, ΤikTok αλλά και οι «μαύρες» πωλήσεις μέσω των social media. Σημειώνεται πάντως πως μετά την υπόθεση του γνωστού μοντέλου και influencer, η οποία […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in