Ακόμη ένας ασθενής κατέληξε από κοροναϊό ανεβάζοντας τον αριθμό των θυμάτων σε 322. Πρόκειται για έναν 65χρονο άνδρα που νοσηλευόταν διασωληνωμένος σε ΜΑΦ στο νοσοκομείο Σωτηρία και αντιμετώπιζε υποκείμενα νοσήματα. Σημειώνεται ότι στην επιδημιολογική ημερήσια έκθεση του ΕΟΔΥ το απόγευμα της Τετάρτης καταγράφονταν 316 νεκροί, με τον αριθμό το μεσημέρι της Πέμπτης να αυξάνεται δραματικά […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in