24ores

Σύλλογος Ιατρών ΕΣΥ Λάρισας: Πάρτε μέτρα τώρα να σωθεί ο λαός της Λάρισας και της Θεσσαλίας

Ο Σύλλογος Ιατρών ΕΣΥ Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου και η Ένωση Ιατρών Νοσηλευτηρίων Κέντρων Υγείας Λάρισας απέστειλαν προς τον υπουργό Υγείας και τον Διοικητή της 5ης ΥΠΕ κοινή ανακοίνωση με την οποία ενημερώνουν για την κατάσταση που επικρατεί στα νοσοκομεία της Λάρισας, για τα συμπεράσματα που προκύπτουν για την εξέλιξη της πανδημίας και για τα μέτρα που […]

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in