Συναγερμός έχει σημάνει για μια ακόμη φορά στη Θεσσαλονίκη μετά τον εντοπισμό 60 κρουσμάτων κοροναϊού στο μεγαλύτερο ίδρυμα προνοιακής φροντίδας στη Βόρεια Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα της χώρας και των Βαλκανίων, το Παράρτημα Χρονίων Παθήσεων «Ο Άγιος Παντελεήμων» του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας. Μεταξύ των θετικών κρουσμάτων περιλαμβάνονται τόσο περιθαλπόμενοι στο Κέντρο […]
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο άρθρο θα πρέπει να αποκτήσετε κάποια συνδρομή. Διαλέξτε το πλάνο της εδώ. Εάν είστε ήδη συνδρομητής κάντε log in